Newslettery i e-mail marketing

TWOJA OFERTA W SKRZYNCE KLIENTA

Poczta elektroniczna to kanał komunikacji w Internecie, którego siła od dawna wykorzystywana jest w akcjach marketingowych. Wysyłka wysokiej jakości newsletterów oraz kampanie mailingowe są wspaniałą możliwością pozyskania nowych klientów oraz podtrzymania aktywności tych obecnych. Oferujemy Ci kompleksowe działania marketingowe z wykorzystaniem poczty elektronicznej. Od podstaw zaplanujemy Twoją kampanię, zaczynając od projektu graficznego, a kończąc na przedstawieniu wyników podjętych działań.

Dlaczego warto zdecydować się na marketing
z użyciem poczty elektronicznej?

Budowanie
relacji

Budowanie relacji dzięki newsletterom


Regularnie dostarczany wysokiej jakości newsletter pozwoli Ci na zbudowanie relacji z klientem, dzięki czemu będzie on częściej dokonywał zakupów w Twoim sklepie.

Narzędzie
informacji


Newsletter to świetne narzędzie służące do informowania klientów o trwających lub przyszłych promocjach czy nowych produktach i usługach.

Zwiększenie
sprzedaży

Zwiększenie sprzedaży dzięki mailingowi


Mailing to skuteczne narzędzie, które pozwala na zdobywanie nowych klientów stosunkowo niskim kosztem, co oczywiście wiąże się ze zwiększeniem sprzedaży.

Optymalizacja
działań

Optymalizacja kampanii mailngowych


Przy stosowaniu działań e-mailingowych możliwe jest dokładne śledzenie statystyk takich jak kliknięcia, czy anulowanie subskrypcji. Pozyskiwane w ten sposób dane pozwalają na stałą optymalizację kampanii.

Newsletter czy mailing?


Newsletter to swego rodzaju prenumerata wysyłana do obecnych klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jego głównym zadaniem jest informowanie o specjalnych ofertach, nowościach i promocjach oferowanych przez firmę czy sklep. Aby newsletter jak najlepiej spełniał swoje zadanie, musi być atrakcyjny pod względem estetycznym. Konieczne jest także odpowiednie zaplanowanie częstotliwości jego wysyłki. Mailing to z kolei reklama jednorazowa informująca o sprzedawanych produktach i usługach, której głównym celem najczęściej jest zachęcenie odbiorcy wiadomości mailowej do podjęcia zakupu.

Wybór pomiędzy newsletterem a mailingiem

Projekt graficzny newslettera

Projekt graficzny


Korzystając ze swojego doświadczenia oraz znajomości zagadnień marketingu przygotujemy Ci idealną kampanię. Projektując materiały, zwracamy uwagę na wszystkie istotne kwestie, takie jak odpowiedni stosunek grafiki do treści, właściwe uzupełnienie opisów alternatywnych dla plików graficznych, czy obecność wyraźnego przycisku namawiającego do podjęcia akcji.

Śledzenie wyników


Rozbudowane, szczegółowe statystyki pozwolą Ci na dokładną analizę aktualnych kampanii i śledzenie rezultatów podjętych działań. Dzięki raportom z kampanii dowiesz się, jak e-mail marketing i newslettery wspomagają Twoją sprzedaż. Powyższe informacje w połączeniu z naszym doświadczeniem pozwolą łatwo i efektywnie zoptymalizować prowadzone kampanie oraz opracować najkorzystniejszy plan przyszłych działań marketingowych.

Śledzenie wyników kampanii mailingowej

1/5 - (1 vote)

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?

Wypełnij brief Skontaktuj się z nami